ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ.

Вид: Творча

Тип: колективний (здобувачі освіти та їх батьки)

Тема: «Я – родина – Україна»

Освітні завдання: Формувати у дітей уявлення про сім’ю, як цінність в житті людини. Розширювати знання про культуру сімейних стосунків, значення взаємодопомоги, спільної праці, сімейного відпочинку, традицій, ігор та професій батьків. Поглиблювати уявлення про позитивні й негативні риси характеру людей (добрий-злий, ввічливий-грубий, щедрий-жадібний, чуйний-жорстокий, чесний-брехливий) та про наслідки негативних рис характеру людини. Розширювати знання дітей про рідне місто. Виховувати почуття гордості за рідну домівку, місто, країну; повагу до старших та однолітків. Розвивати уяву, зв’язне мовлення, інтерес до пізнання, увагу, мистецько-творчу, соціально-громадянську, природничо-екологічну компетентності.

Тематичний словник: сім’я, родина, невеличка, мама, матінка, ненька, тато, батько, батьки, брат, сестра, син, донька, дитина, хлопчик, дівчинка, баба, бабуся, бабуня, гість, домівка, дід, дідусь, онук, онучка, жити разом,гуртом, дорослі, родичі, сусід, народна іграшка, ігри, Удай, назви професій батьків, реклама.

Порядок виконання творчого проекту

(Період з 10.012022 р. по 21.01. 2022 р.)

1.     Підготовчий етап.

Мета:Обговорення можливих тем проекту які пов’язані з патріотичним та духовно-моральним вихованням дітей.

-         Чи важлива ця тема для сьогодення?

-         Чи можемо ми виховати належно дітей не озброївши їх знаннями, прикладами з особистого життя та життя в дитячому колективі закладу щодо значимості родини, Батьківщини, суспільного довкілля?

-         Що на нас чекає, якщо прийдешні покоління будуть виростати безжальними, безініціативними, зневажливими?

2.     Обговорення проекту з дітьми.

а) Бесіда з дітьми на тему: «Дружна родина»

- Кого ми можемо назвати родиною?

- Що таке сім’я?

- Чи щаслива ваша сім’я? 

- Чому?

- За що ви любите своїх батьків?

- Чи є у вашій родині якісь традиції?

- Ким працюють ваші батьки?

- Поміркуємо над тим яку родину можна назвати дружною.

3. Пропонування ідей.

- Які у кого будуть пропозиції щодо нашої роботи і ігор по темі?

- Мені здається, що було б добре виготовити альбом, у якому ви та ваші батьки викладуть матеріали, щодо складу вашої сім’ї або родини, сімейних традицій, відносин між вами, спільній діяльності, професій батьків, улюблених українських стравах тощо.

Визначити і відмітити найоригінальніші ідеї малят.

4. Малювання ідей.

Запропонувати дітям сісти за столи і відобразити свої ідеї в малюнках.

Після того, як дошкільники відобразили свої ідеї в малюнках, вони розмірковують про те, що необхідно для їх реалізації.

5. Спонукати дітей виразити в продукті себе.

Кожен по черзі розміщує свою роботу на магнітній дошці. Дитина розповідає про свій малюнок. Їй ставлять запитання (як вихователь так і однолітки)

Мета: підвести до розуміння, що саме в готовому продукті має бути відображено значення смисл проекту. Проектна діяльність передбачає вираження у продукті ставлення дитини до події і розуміння її значення.

Наприклад:

1.     Де відображено в твоєму малюнку?

2.     Як усе зображене можна пов’язати з родиною?

Кожна ідея має право на існування.

У багатьох дітей вони дуже  схожі. Можливо хтось з малят при обговоренні збагне, що хоче щось додати до свого малюнку чи змінити деякі деталі.

Провести «голосування» за допомогою фішок і визначити основні напрямки проектної діяльності, враховуючи  побажання усіх присутніх.

Висновок:

Однакову кількість голосів отримали два проекти.

-         «Я – родина – Україна» 

-         «Рідне місто моє»

За допомогою жеребкування визначити їх послідовність.

Міркування про те, як втілити обрану ідею.

Батьки зможуть допомагати, коли принесуть фото або електронні варіанти тих чи інших дій чи подій із сімейних архівів. Разом з дітьми і вихователями організують виставку виробів з різних матеріалів, продемонструвавши тим самим свої здібності, вподобання і дружні взаємини.

Зміст і тематика матеріалів:

а) «Культура сімейних стосунків та обов’язки кожного її члена»

б) «Радість родинного відпочинку, сімейних традицій»

в) «Спільна праця»

г) «Професії моїх батьків»

д) «Я, сестричка, мама й тато – любимо у ігри грати»

е) «Місто моєї мрії» (реклама)

є) «Календарно-обрядові традиції родини» (сімейний малюнок чи фото)

а ви потім розповісте усім про свою сім’ю, її традиції, життя.

6. Інформування батьків.

Малюнки з ідеями проектів вивісити в куточку і провести індивідуальні консультації та бесіди з вищезгаданої теми. Онлайн презентація в viber групі.

7. Реалізація задуму.

Організація роботи з реалізації задуму:

а) Поділ дітей на робочі групи.

б) Дорослі розв’язують технічні питання.

Проводяться спостереження за об’єктами живої і неживої природи рідного краю з метою розуміння їх значимості  в нашому житті та розвитку бажання бути активним учасником в різних життєвих ситуаціях для збереження довкілля.

8. Підготовка презентації: представлення готового продукту.

9. Презентація проекту.

 

Популярные сообщения из этого блога